Objednávka  AV event

Připravte se, budeme probouzet Vaše smysly

U nás uslyšíte, uvidíte a bude Vám rozumět. Propojíme naše audiovizuální služby v oblasti zvuku, videa, IT, světel a dodanou konferenční technologii s tebou a vaším okolím. 

    Takto označená položka * je povinná

    Firma / Jméno *:

    IČ / Rodné číslo*:

    DIČ/ číslo OP *:

    Fakturační adresa *:

    Korespondenční adresa:(Nevyplňujte pokud je stejná s fakturační adresou)

    Jméno*:

    Příjmení*:

    Telefon *:

    Email*:(sem zašleme Vaší objednávku / potvrzení objednávky a případnou fakturu)

    Dodací adresa techniky / místo akce *:

    Kontaktní osoba na místě předání *:

    Tel. na kontaktní osobu *:

    Případné Vaše číslo objednávky (zaneseno do faktury):

    Máte zájem závazně objednat techniku, služby (vložte kalkulaci):

    Na termín (zadejte datum(DD.MM.RRRR)) *:

    Hodin vyzvednutí / Začátek akce(HH:MM)*:
    Klikněte a vyberte čas.

    Termín navrácení (zadejte datum(DD.MM.RRRR)) *:

    Hodin navrácení / Konec akce(HH:MM)*:
    Klikněte a vyberte čas.

    Instalace a deinstalace ano/ne:*
    AnoNe

    Technická asistence po dobu akce ano/ne:*
    AnoNe

    Doprava ano/ne *:
    AnoNe

    Platba *:
    HotověFaktura

    ANO Seznámil/a a souhlasil/a jsem se s podmínky pronájmu a souhlasím s GDRP uvedenými na webu AV-EVENT *

    Informace

    • Po vyžádání o zpracování kalkulace, zkopírujte obsahovou část ,,Kalkulace:", vložte ji do kolonky ,,Máme zájem objednat" ...
    • Zohledněte čas doručení s dostatečnou časovou rezervou, vzhledem k dopravě v Praze i mimo Prahu a čas na případnou instalaci nebo deinstalaci dle rozsahu. Případně si vyžádejte odhadovanou dobu na tyto úkony. Stejně tak v případě osobního vyzvednutí, pokud to technika umožnuje, prosíme o dodržení časů zadaných v objednávce.
    • Předpokládáme, že klient zajistí parkování po dobu instalace, deinstalace i případné technické asistence.
    • Po správném vyplnění a odeslání, vám na zadaný email přijde kopie objednávky.
    • Vyčkejte na potvrzení objednávky s blokací techniky a služeb.  Zde již bude uveden kontakt na technika, který s vámi bude komunikovat.
    • Fakturace převodem probíhá elektronicky, tak též na uvedený email.

     

    24/7 AV Event
    0 Shares
    Tweet
    Share